5 września 2011

Callanetics

Autor: Roksanne
Moje osiągnięcia
<spowiedź "dukanoholika">




Twój Strażnik wagi



Dzisiejsze podsumowanie, jak nie trudno zgadnąć, przepełniło mnie radością i nadzieję na powodzenie mojego dietetycznego planu... Zastanawiam się jednak nad ćwiczeniami, o których wczoraj sporo czytałam... Magiczne hasło: Callanetics...
Poszukuje wszystkich możliwych na ten temat oraz opinii...
I zależy mi na najlepszym filmie instruktażowym, ale nie wiem skąd powinnam go pobrać i jaki ma on być...
Czekam na ewentualne sugestie i pomoc...


Od poniedziałku- 12 września będę ćwiczyć...
Dla chętnych do wzajemnego wspierania i motywowania otworzyłam nawet specjalny temat w serwisie Vitalia.pl, a oto i on:
Zapraszam...



0 waszych odpowiedzi:

Prześlij komentarz

 

Moje zmagania z Dukanem Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare