24 sierpnia 2011

Drobiowe rulony

Autor: Roksanne

Składniki:
    • Pierś z kurczaka (jedna pojedyncza na jedną porcję)
    • Majonez
    • Ogórki korniszony
    • Papryka konserwowa
    Przygotowanie:
    • Rozkrawamy pierś na dwie połowy. I z użyciem folii spożywczej rozbijamy mięso, ale żeby nie "poszarpać".

              

              

    • Majonez wzbogaciłam o dodatkowe przyprawy (zioła prowansalskie), kolejno posmarowałam nim piersi.

    • Na tak wysmarowanym mięsku układałam po dwa słupki ogórków i papryki. Kolejno zawijałam w rulony.

    • Kolejno miejsce zakończenia mięska zakładam wykałaczką, aby ruloniki nie rozeszły się podczas pieczenia. Kolejno wkładamy dwie długie wykałaczki do każdego rulonika, każda na jednym końcu.

    • Układamy tak przygotowane mięso nad blaszką, do której wlewamy około 1 cm wody. Wstawiamy do piekarnika.

    • Pieczemy około 40 minut, w połowie czasu odwracamy do góry "nogami".
    • Gotowe...
    • Smacznego...!!!

    0 waszych odpowiedzi:

    Prześlij komentarz

     

    Moje zmagania z Dukanem Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare