21 sierpnia 2011

Autor: Roksanne

5 waszych odpowiedzi:

Anonimowy pisze...

nic nie schudłaś czy się nie ważyłaś??

Roksanne on 22 sierpnia 2011 03:51 pisze...

Za chwilę podam wyniki

Roksanne on 22 sierpnia 2011 03:57 pisze...

Oto one- po sześciu dniach Fazy I...

Anonimowy pisze...

Witaj:)
Bardzo ładny blog! Ja od dziś zaczynam (chyba już 3 raz:P) i mam nadzieję, ze tym razem się uda. Tak czytam Twoje menu, to aż kole w oczy, jak Ty MAŁO jadłaś i jesz?! Dukan pisał, ze im więcej białka tym lepszy efekt i mniejsze ryzyko jojo. Pewnie dlatego tak sporo na uderzeniówce zgubiłaś. Radzę jeść więcej kuraka, ryb, tuńczyka (w nieprzetworzonym stanie) również schudniesz, ale nie dlatego, ze mało jesz, a dlatego, że "cudowna magia protein" zacznie działać;). Nawet bez diety przy tak małym spożyciu kcal schudniesz. TO NIE ZDROWO! Będę Cię odwiedzać i trzymam kciuki;)
-L.

Anonimowy pisze...

PS: Ja potrafiłam wszamać pół pieczonego kuraka, a na drugi dzień widziałam ubytek wagi i ciałka:D Dlatego ta dieta jest cudowna! Też bałam się ilości, ale wierz mi - tu można sobie "popuścić dukanowego pasa" ;)
-L.

Prześlij komentarz

 

Moje zmagania z Dukanem Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare