19 sierpnia 2011

Zanik apetytu

Autor: Roksanne
Moje osiągnięcia
<spowiedź "dukanoholika">



Twój Strażnik wagi



19 sierpień 2011

Od wczoraj odczuwam straszną niechęć...
Ogólnie odebrało mi apetyt i patrząc na przepisy nie mogę się na nic zdecydować...
Wiem, że coś zjeść muszę więc pewnie coś wybiorę na siłę...
Ale ogólnie jest mi jakoś tak niedobrze i w ogóle... Fatalnie...
Ale trzeba brnąć dalej...



2 waszych odpowiedzi:

Anonimowy pisze...

brak apetytu może wskazywać na początek zaburzeń odżywiania

Roksanne on 5 września 2011 01:00 pisze...

Brak apetytu z całą pewnością nie był początkiem żadnych zaburzeń a zwykłych nerwów...
Tak też właściwie myślałam...

Prześlij komentarz

 

Moje zmagania z Dukanem Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare