30 sierpnia 2011

Moje plany "powypłatowe"

Autor: Roksanne
Moje osiągnięcia
<spowiedź "dukanoholika">



Twój Strażnik wagi


Po przysłowiowej wypłacie mam zamiar zakupić sobie kilka "niezbędnych" rzeczy do kuchni...
Choć pewnie bardziej przydały by mi się same kuchenne meble... :-\
Ale cóż, życie mnie nie rozpieszcza i zakup mebli jest aktualnie poza moim zasięgiem...
W każdy bądź razie na pewno te zakupy zostaną dokonane:
U sprzedającego allegro: coversf upatrzyłam dwie potrzebne mi rzeczy:
Pierwsza:

Forma silikonowa do pieczenia -TORTOWNICA


W cenie: 18,99zł (plus oczywiście koszty wysyłki)

Oraz rzecz druga:

KITCHENFORM Forma silikonowa - MUFFINY 6 gniazd




W cenie: 18,99zł ( co do kosztów wysyłki podwójnego zamówienia czekam na odpowiedź...)



RAZEM to daje jakieś 38zł + koszty wysyłki...



Takie mam plany na "po" wypłacie...
Zobaczymy co z nich wyjdzie... ;-)

Póki co rozmyślam...
Brakuje mi na diecie wielu rzeczy i coraz ciężej jest mi się powstrzymywać...
Wczoraj na przykład pochłonęłam własnoręcznie wykonaną drożdżówkę z powidłami...
Mam dzieci, więc takie jedzonko samo przez się w mnie w domu będzie gościć...
Ale nie poddaje się...
Zbyt wiele razy już popełniałam ten błąd...
Nie dam się i pokonam swoje słabości... ( a przynajmniej taką mam nadzieję...)
Trzymajcie kciuki...


0 waszych odpowiedzi:

Prześlij komentarz

 

Moje zmagania z Dukanem Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare